Wskazówki dla jeźdźców przebywających w zamkniętych pomieszczeniach, którzy przechodzą na jazdę na zewnątrz

Napędzane przez duże miasta z nowymi programami infrastruktury przyjaznej rowerom, kolarstwo na świeżym powietrzu rośnie w Ameryce. Według organizacji non-profit People for Bikes, największy wzrost największy wzrost jest wśród dorosłych w wieku 40-79 lat. Oczekujące przejście rowerzystów jeżdżących w pomieszczeniach zamkniętych na rowerzystów jeżdżących na zewnątrz stanowi kolejną wielką falę dla kolarstwa w Ameryce.

W grupie na Facebooku, w której wzięło udział 14 000 certyfikowanych instruktorów, otrzymaliśmy następujące porady dla rowerzystów jeżdżących w pomieszczeniach zamkniętych, którzy chcą jeździć na zewnątrz. Każdy z tych instruktorów to rowerzysta jeżdżący na świeżym powietrzu, który mówi z własnego doświadczenia.

O WYTRWAŁOŚCI

"Znajdź instruktora, który ma przemyślany plan w swoim profilu jazdy. Nie po prostu sprintuj, ponieważ jest to refren piosenki".

- Leticia Long, Wired Cycling, Waszyngton, D.C.

Plany treningowe w kolarstwie są niezbędne, aby osiągać wysokie wyniki na kilometrach. Nikt nie ukończy 50-milowej jazdy na rowerze, wykonując sprinty co 5 minut. Znajdź instruktora, który różnicuje ćwiczenia i długość utworów, aby wprowadzić organizm w nowe wyzwania. Nie unikaj tych dłuższych odcinków, ponieważ to właśnie one przekładają się na sukces podczas jazdy na świeżym powietrzu.

O MOCY I POZYCJONOWANIU

"Naucz się generować moc w siodle. Kiedy jeździsz na zewnątrz, masz tendencję do pozostawania w siodle. Samo wyjście z siodła nie oznacza, że pojedziesz szybciej".

- Mickey Forrest, LA Fitness, San Diego, Kalifornia

"Kiedy się wspinasz, poddanie się nie jest opcją. W pomieszczeniach zamkniętych zawsze możesz zmniejszyć opór. Naucz się pedałować z mocą, ale bez utraty oddechu."

- Izabela Ruprik, Fitness First, Londyn, Anglia

Ostatnie badanie opublikowane w Journal of Biomechanics wykazało, że podczas pedałowania z siodełka, potrzeba około 4,3% więcej mocy, aby się wspiąć w porównaniu z pedałowaniem w siodełku. W większości przypadków stanie zwiększa tętno bez dodatkowej mocy przenoszonej na rower. Choć możesz wyglądać dobrze, nie pedałujesz tak efektywnie, jak w siodełku. Podczas jazdy na zewnątrz, przebywanie w siodełku jest kluczem do utrzymania mocy. Następnym razem, gdy będzie Cię kusiło, aby zmniejszyć opór lub wyjść z siodełka na zajęciach z jazdy na rowerze, oprzyj się temu przez co najmniej 30 sekund, aby wzmocnić swoją wytrzymałość na te przejażdżki na świeżym powietrzu.

O JEŹDZIE W GRUPIE

"Zrozum, że kolarstwo polega na współpracy. Umiejętność jazdy w różnym tempie i "dzielenia się bólem", gdy nadejdzie Twoja kolej na prowadzenie w wyścigu, uczyni Cię lepszym kolarzem. Nikt nie może wygrać wyścigu w pojedynkę."

- Nina Malette, YMCA i Fitness First, Ann Arbor, Michigan

Społeczny aspekt jazdy w grupie będzie prawdopodobnie odwołać się do spin studenta. Na zewnątrz, jednak, to jest naprawdę wysiłek zespołowy. The domestique (pomocnik w peletonie) jest kluczową częścią każdego zespołu kolarskiego. Często jadą przed drużyną i tworzą drafting dla tych z tyłu. Jazda w draftingu może zmniejszyć wysiłek kolarza nawet o 27%. Pamiętajcie o tym i o swoim poziomie wytrzymałości, jeśli macie ochotę na ostrą jazdę - innymi słowy, ustalcie tempo.

O INTENSYWNOŚCI

Unikaj szarej strefy. Łatwo jest wpaść w strefę "nie pracuję wcale" i "nie pracuję zbyt ciężko". Ty pozostań pośrodku. Tętno i zarządzanie mocą są niezbędne, aby naciskać, gdy jest to konieczne i odzyskać zgrabnie."

- Nial Kelly, Pedal Studio, Londyn, Anglia

Jeśli robisz interwały i nie potrzebujesz przerwy, nie pracujesz wystarczająco ciężko, aby wywołać adaptację. Upewnij się, że czujesz skrajności, gdy jest to konieczne. Indoor cycling celuje w bardzo specyficzne mięśnie. Na świeżym powietrzu ruch roweru, pofałdowane drogi i skręty aktywują mięśnie, które nie są aktywowane podczas jazdy na rowerze. Następnym razem, gdy będziesz na zajęciach, pomyśl o tym, że jazda pod wiatr lub po żwirze może być inna i dodaj opór, aby dopasować poziom trudności.

O FORMIE

"Zwróć uwagę na swoją formę. Rowery stacjonarne pozwalają na częste kołysanie się w przód i w tył oraz wykorzystywanie pędu do generowania mocy. Zminimalizuj grawitację, aby pomóc w generowaniu watów."

- Arlene Viera, Abilities Centre, Whitby, Ontario, Kanada

Stacjonarny charakter roweru halowego pozwala na duże kołysanie podczas pedałowania. Ta dodatkowa siła sztucznie zwiększa liczbę watów i prędkość, pozbawiając Twoje mięśnie obciążenia. Zbuduj mięśnie i siłę w pomieszczeniach, odejmując kołysanie od kolarstwa halowego, ponieważ na zewnątrz przewrócisz się - a tego przecież nie chcesz.

James Lamb, mistrz ICG i trener Watts on the Go w Sydney w Australii, radzi, by znaleźć kogoś, kto zabierze Cię na przejażdżkę, by poznać lokalne drogi. Lamb, wyczynowy zawodnik kolarstwa górskiego, jest w mniejszości instruktorów indoor cycling, którzy jeżdżą na świeżym powietrzu. Tacy trenerzy są świetnymi pierwszymi rowerowymi joginami, pomagającymi w przejściu na szosę.

Gdy zaczniesz jeździć na świeżym powietrzu, nie będziesz musiał rezygnować z zajęć w hali, ale będziesz mógł dodać kolejny rower (lub dwa) do swojej kolekcji.

0 Udziały