Sposoby śledzenia celów rowerowych za pomocą MapMyRide

Każdy kolarz obchodzi urodziny 1 stycznia, ponieważ Union Cycliste Internationale (UCI), organ zarządzający kolarstwem, stosuje rok urodzenia (a nie miesiąc) do określania wieku. Ułatwia to wyznaczanie rocznych celów kolarskich, dzięki czemu można trenować przez zimę i przygotować organizm na nowe wyzwania.

Jednym ze sposobów na osiągnięcie swoich celów jest skorzystanie z oferty śledzenia odpowiedzialności. Skorzystaj z tych opcji MapMyRide, aby ustawić i śledzić swoje cele rowerowe:

Po zalogowaniu się, wybierz CREATE A GOAL (utwórzcel)

Następnie wybierz jeden z następujących typów celów:

LICZBA TRENINGÓW

Według People for Bikes, 29% Amerykanów w wieku powyżej 18 lat jeździło na rowerze przynajmniej raz w 2015 roku. Z tej liczby, mniej niż 50% jeździło dwa razy w miesiącu, a 14% więcej niż dwa razy w tygodniu. Dlaczego nie zwiększyć tej statystyki w 2019 roku.

Wybierz "# of Rides" z Goal Type i wprowadź liczbę na tydzień.

MILES PER WEEK

Badanie przeprowadzone przez British Medical Journal pokazuje, że jazda na rowerze 30 mil tygodniowo może zmniejszyć szanse na choroby serca i raka o prawie 50%. Niektórzy Amerykanie dojeżdżają rowerem do pracy, aby osiągnąć tę korzyść - ale nie czuj się ograniczony do 30 mil tygodniowo.

Śledź swoje kilometry na MapMyRide, wybierając Typ Celu: Dystans.

GODZINY W TYGODNIU

Profesjonalni rowerzyści jeżdżą 20-30 godzin tygodniowo. Liczba ta spada do 10 godzin dla kolarzy rekreacyjnych, więc wylądowanie gdzieś pomiędzy jest z pewnością wartym uwagi celem, prawda?

ŚLEDZENIE

Najlepszą częścią wyznaczania celów jest śledzenie swoich postępów. MapMyRide robi to za Ciebie - nie tylko śledząc Twoje obecne cele, ale także proponując nowe.

WYZWANIA

Dołącz do wyzwania MapMyRide, aby rywalizować z innymi członkami społeczności MapMyRide.

0 Udziały