Spinning 101 i anatomia roweru Spin [Infografika]

Nawet jeśli Spinning istnieje od dziesięcioleci, nowi ludzie biorą udział w zajęciach każdego dnia. Zwykle mam jeden lub dwa newbies w jednej z sześciu klas, które uczę każdego tygodnia. Żywo pamiętam mój pierwszy raz, więc wciąż mogę odnieść się do bycia nowym. To jest zniechęcające. Próbowałem tego w czasach, kiedy ludzie robili skoki i zrzucali siodło, więc nigdy nie siedziałeś. Nie tęsknię za tymi dniami. Próbowałem też po zjedzeniu burrito na lunch. Do dziś nie mogę jeść i kręcić.


CZYTAJ DALEJ > DLACZEGO KOCHAM ZAJĘCIA SPIN - OPOWIEŚĆ INSTRUKTORA


Moim zdaniem potrzeba około 3-5 zajęć, zanim to co niewygodne stanie się wygodne - lub powiedzmy, znajome. Po około 10 zajęciach, jesteś w stanie ocenić czy Spinning jest odpowiednim rodzajem treningu dla Ciebie. Moja największa rada to trzymać się tego. Nikt nie lubi tego na początku, ale wiele osób dostaje poważnie zaczepiony. (Ja również.)

Jeśli jesteś nowy, oto kilka rad:

SPINNING CLASS 101

1. Przyjdź wcześniej i daj znać instruktorowi, że jesteś nowy, aby mógł pomóc Ci ustawić rower i przeprowadzić Cię przez kilka rzeczy.

2. Przynieś ręcznik i butelkę wody. Będziesz potrzebować obu.

3. Staraj się przez cały czas kręcić pedałami, ale nie krępuj się usiąść i napić się wody, kiedy będziesz tego potrzebować.

4. Spokojnie i obserwuj, a następnie z czasem zwiększaj intensywność.

5. Jeśli musisz wyjść wcześniej, staraj się nie wychodzić w trakcie interwału i bądź tak szybki i niepozorny jak to tylko możliwe.

6. Bez względu na to, kiedy wychodzisz, staraj się nawiązać kontakt wzrokowy z instruktorem, aby dać mu znać, że wszystko w porządku i wyrazić uznanie - nawet jeśli nie były to Twoje ulubione zajęcia. (Instruktorzy też mają uczucia).

7. Trzymaj swój telefon w szatni. Z szacunku dla kolegów z klasy i instruktora, nie używaj telefonu w klasie.

8. Podobnie, przeglądanie czasopism lub ustawianie iPada do oglądania filmów w klasie jest bardzo niemile widziane - i może spowodować wyrzucenie z klasy. To jest klasa, do cholery!

9. Spróbuj różnych instruktorów lub studia. Jest tak wiele podejść - od atmosfery dance-party w SoulCycle po przejażdżki inspirowane treningiem na świeżym powietrzu.

USTAWIANIE ROWERU

Ogólnie rzecz biorąc, chcesz mieć lekko zgięte kolano, gdy stopa znajduje się w dolnej części skoku pedału. Wyobraź sobie swój pedał jako wskazówkę zegara - w dolnej części skoku pedał znajduje się na godzinie 6, a kolano jest lekko zgięte.

Gdy pedał znajduje się na godzinie 3 i 9, chcesz, aby kolano znajdowało się za palcami stóp. Gdyby od kolana odchodziła wyimaginowana linia, to wypadłaby ona na środku stopy.

Twoja górna część ciała powinna mieć zawias w biodrach, wspierany przez silny rdzeń i długi, neutralny kręgosłup od czubka głowy do kości ogonowej.


PRZYGOTUJ SIĘ NA NASTĘPNE ZAJĘCIA

> Damskie topy> Damskie dna>

Damskie biustonosze sportowe>
Wszystkie kobiety Studio Gear



0 Udziały