Niepisane zasady przekształcania nowych rowerzystów w świetnych rowerzystów

Nowi rowerzyści szukają pomysłów na trening u zawodowców, szybkich przyjaciół lub w podręcznikach treningowych, ale te skomplikowane i czasochłonne metody niekoniecznie są najlepszym sposobem na rozpoczęcie budowania kondycji kolarskiej przez początkujących.

Te same koncepcje, które sprawiają, że doświadczeni kolarze są szybsi, nie mają zastosowania w przypadku nowych lub początkujących rowerzystów. Zamiast tego, trzymaj się tych zasad, lub przynajmniej miej je na uwadze, zanim zaczniesz gonić szybszego kolegę na ostatnim trudnym podjeździe.

UNIKAJ ROBIENIA ZBYT WIELE ZBYT WCZEŚNIE

Największym błędem, jaki popełniają nowi rowerzyści, jest robienie zbyt wiele na początku swojej przygody z kolarstwem. Gdy jesteś początkującym sportowcem, w zasadzie każda jazda lub nowa umiejętność będzie przesuwać Twoje granice. Pchanie się nieco mocniej, dalej lub próbowanie nowych umiejętności jest tym, co powinieneś robić, ale staraj się przesuwać te granice i pozwalać swojemu ciału i umysłowi na powolną adaptację. Nie trzeba iść tak głęboko, że skończysz z wieloma dniami bólu, zmęczenia lub, co gorsza, kontuzji. Nie próbuj zrobić wszystkiego podczas jednej jazdy.

JEŹDZIJ JAK NAJWIĘCEJ DNI

Częsta jazda brzmi jak zdrowy rozsądek, ale większość dorosłych nie ma luksusu, aby po prostu jeździć cały dzień - musimy pogodzić rodzinę i pracę z każdym czasem rekreacji, który możemy wcisnąć. Radzę moim nowym i początkującym klientom, aby wsiadali na rower przez większość dni w tygodniu, nawet jeśli jest to 5 minut. Pozwala to ograniczyć codzienne obciążenie do minimum, ale umożliwia szybszy postęp poprzez wystawienie umysłu i ciała na pedałowanie i balansowanie. Nawet trenażer wewnętrzny może być przydatnym rozwiązaniem, aby wcisnąć poranny spin w lub oglądać telewizję, jeśli nie można wyjść przed zmrokiem lub trzeba być w domu z dziećmi. Jazda z dziećmi to także świetny sposób, aby wsiąść na rower, nawet jeśli nie jest to superszybka jazda. I wreszcie, dojeżdżanie do pracy lub na targ na dwóch kółkach też się liczy.

JEŹDZIJ Z RÓŻNYMI LUDŹMI

Nie tylko jeździć z szybkim przyjacielem lub ukochaną osobą; zamiast tego, szukać różnych scenariuszy jazdy, dzięki czemu można uzyskać różne rodzaje doświadczeń. To pomoże Ci dowiedzieć się, co kochasz w kolarstwie, a także zapewnia, że nie jesteś zawsze w trybie cierpienia (to nie jest przyjemne lub skuteczny trening dla nikogo).

Nie lekceważ też siły jednej osoby. Samotne przejażdżki są powodem, dla którego wielu rowerzystów jest przyciąganych do jazdy. Jazda w pojedynkę pozwala Ci wybrać własne tempo.

SKORZYSTAJ Z POMOCY

Pływacy są szybkie, aby uzyskać instruktaż, ponieważ brak umiejętności jest wyrażona bardzo szybko, gdy jesteś w wodzie. W przypadku jazdy na rowerze, gdy można już jakby ruszyć do przodu, łatwo jest myśleć, że opanowało się jazdę na rowerze, ale niezależnie od tego, czy uczysz się szybciej pokonywać zakręty, jeździć w grupie czy opanować log hops, coaching może pomóc. Sesje treningowe przybierają różne formy, w tym sesje prywatne, małe grupy lub większe kliniki. większe kliniki. Poszukaj grupowych jazd, które są skierowane do początkujących lub nowicjuszy i zabierz ze sobą mentalność początkującego; bądź gotów spróbować i prawdopodobnie wiele razy zawieść.


CZYTAJ DALEJ > 8 WSKAZÓWEK DLA POCZĄTKUJĄCYCH ROWERZYSTÓW SZOSOWYCH


IDEALNY TRENING DLA POCZĄTKUJĄCYCH

Idealny trening dla początkującego to taki, który skupia się na zabawie, lekko narusza Twoje granice i pozwala - a nawet motywuje - byś jutro wrócił na kolejną przejażdżkę. Skorzystaj z pomocy, zmień osobę, z którą jeździsz, jeździj sam i wsiadaj na rower tak często, jak to możliwe, a będziesz się doskonalić i osiągać postępy.

0 Udziały