Czy pizza dostarczana w biegu to szaleństwo czy ... ?

Jeśli kiedykolwiek zgłodniejesz podczas długiego biegu lub... biegu ultra, Dominoes może właśnie ułatwić Ci życie - to znaczy, jeśli pizza jest Twoim ulubionym paliwem z wyboru.

Detalista może teraz dostarczać pizzę na zewnątrz, ponieważ niedawno wprowadził swoją nową usługę nową usługę "hotspot, która obejmuje ponad 150 000 miejsc, w których można zamówić pizzę bez konieczności posiadania adresu. Miejsca dostawy to m.in. plaże i parki, a zamówienie można złożyć online lub przez aplikację mobilną, po prostu ustalając czas przybycia.


CZYTAJ DALEJ > NAJZDROWSZE SPOSOBY ZAMAWIANIA W DOMINO'S PIZZA


ULTRAMARATOŃCZYCY TO ROBIĄ

Dostarczanie ciasta na trasie biegu nie jest koniecznie nowością. Wieloletni biegacz ultra i autor książki "Ultramarathon Man", Dean Karnazes, sławnie zamawia pizzę z lokalnych restauracji podczas długich biegów. Zamawia je na czas, aby dotrzeć do określonego punktu kilometrowego, a gdy już tam dotrze, zwija pizzę w rulon i zjada ją w całości, czasami bezpośrednio na trasie.

Zjedzenie dużej pizzy hawajskiej w połowie biegu może nie być Twoją mocną stroną, ale może być nią, gdy już przebiegniesz wszystkie swoje kilometry. "Czuję się całkiem nieźle, jedząc pizzę po ciężkim wysiłku" - mówi biegaczka Under Armour trail runner Sarah Cotton. "Gdybym miała zamiar wyjść z przyjaciółmi na kilkugodzinny bieg, pomyślałabym o zrobieniu czegoś takiego od czasu do czasu" - dodaje. "Ale niekoniecznie zrujnowałabym idealnie przyjemną pizzę, próbując obijać się z nią na szlakach, a już na pewno nie upychałabym tego czegoś w plecaku".


CZYTAJ DALEJ > CZTERY RODZAJE ŻYWNOŚCI POWODUJĄCE PROBLEMY Z GI PODCZAS BIEGU


INNE POMYSŁY NA BIEGANIE

Cotton zauważa, że w college'u planowała trasy biegowe wokół babeczek. "Czasami planowalibyśmy zakończyć w sklepie z babeczkami, a następnie pobiegać z powrotem do kampusu", mówi. "Niektóre dziewczyny jadły w biegu; ja zawsze wolałam zachować swoje produkty do czasu, aż bieg się skończy. To powiedziawszy, nie biegałyśmy na dystansach ultra".

Niezależnie od tego, czy wolisz pizzę, czy nie, Cotton zaleca trening z jedzeniem, aby znaleźć to, co działa dla Ciebie i przygotować się do dłuższych wyścigów. "Ważne jest, aby ćwiczyć jedzenie w biegu, aby naśladować sytuację wyścigową", mówi.

A jeśli chodzi o pizzę? "Powiedziałbym, aby zaplanować dostawę tego 'za' gdzieś, gdzie wiesz, że możesz zamieścić i cieszyć się kawałkiem przed ponownym biegiem", mówi. "Unikałbym również jedzenia sera podczas biegu za wszelką cenę, ale to tylko ja".

0 Shares