3 ćwiczenia, które pomogą Ci zwiększyć ilość chmielu w kłodzie

Możliwość oderwania roweru od ziemi w celu pokonania kłód, wybojów, bariery cyklocrossowe lub na krawężniki jest umiejętnością, którą większość rowerzystów chce doskonalić. Bunny hops to świetna zabawa, zwiększa bezpieczeństwo i prędkość jazdy. Wielu kolarzy zmaga się z tą umiejętnością i stara się unikać kłód, skał i wszelkich sytuacji, które mogą ujawnić ich niezdolność do wykonywania bunny hopów.

Jeśli chcesz poprawić swoje hopy, spróbuj wykonać te trzy ćwiczenia:

1

ĆWICZENIA POZA ROWEREM

Zanim jeszcze wsiądziesz na rower, stań przodem do tyłu roweru, z przednią oponą między nogami i rękami na kierownicy.

Ćwiczenie polega na wykonywaniu małych podskoków, w których naciskasz na przednie koło i podnosisz swoje ciało do góry, używając połączenia ramion i delikatnego pchnięcia w stopy, aby podskoczyć w powietrzu. To jest ten rodzaj nacisku, który będziesz musiał położyć na kierownicy i stopach/pedałach, aby pomóc odciążyć tylne koło, aby gładko przetoczyć się przez kłody i w końcu zrobić bunny hop.

2

RĘCZNIKI

Praca nad manualem pomoże ci poprawić twoje hopy przez kłody, po prostu pomagając ci umieścić przednie koło dokładnie tam, gdzie chcesz. Płaskie pedały są dobre do ćwiczenia tego, ponieważ możesz zejść z tyłu roweru (ostrożnie!) i dzięki temu efektywniej pracować nad zakresem wysokości manuala.

Wspaniały skok ręczny i skok przez kłodę zaczyna się od bardzo szybkiego wciśnięcia w ziemię. To właśnie to wciśnięcie w pedały, a nie podciągnięcie knagami, sprawia, że wyskakujesz w powietrze. Ta kompresja w dół pochodzi z bioder i tworzy reakcję, którą możesz skierować do tyłu poprzez ruch bioder do tyłu, gdy sprężynujesz z powrotem w górę. Ten ruch w dół, a następnie do tyłu tworzy kształt litery L, jeśli obserwujesz biodra kolarza manewrującego. Jak w przypadku wielu umiejętności, najlepiej zacząć od trawiastego pola, gdzie można bezpiecznie ćwiczyć.

3

ODBICIA PRZEDNIEGO KOŁA

Nigdy nie mówi się nam, jako początkującym rowerzystom, że możemy położyć przednie koło na przeszkodzie, by nad nią przeskoczyć. W miarę jak kłoda staje się większa lub prędkość staje się szybsza, uderzysz pierścieniem łańcucha lub tylnym kołem w przeszkodę, jeśli podniesiesz przednie koło tuż nad nią. To ćwiczenie pozwoli Ci poćwiczyć stawianie przedniego koła na niskiej i szerokiej przeszkodzie, od której możesz ćwiczyć "odbijanie" przedniego koła. Powinieneś zauważyć, że przednie koło odbija się od niej, a następnie tylne koło ląduje w tym samym miejscu. To ćwiczenie jest zabawne i zapewnia zewnętrzną koncentrację, uderzając przednim kołem w przeszkodę taką jak pudełko po pizzy, wycięta kłoda lub pokrywa studzienki kanalizacyjnej. Bardzo szerokie lub podwójne kłody działają dobrze tutaj, jak również, ale upewniając się, aby rozpocząć w polu i z niską przeszkodą zapewnia wczesny sukces. Technika polegająca na stawianiu przedniego koła na czymś i szybkim odbiciu lub wepchnięciu się w tę przeszkodę, aby zainicjować kolejny skok nad nią, jest jedną z tych, których można użyć do pokonania największych kłód.


CZYTAJ DALEJ > JAK KOLARSTWO GÓRSKIE UTRZYMUJE TEGO KIEROWCĘ NASCAR W FORMIE


To są tylko trzy ćwiczenia które pomogą Ci zmienić spojrzenie na pokonywanie przeszkód na rowerze. Jeśli nadal zmagasz się z problemami, rozważ skorzystanie z pomocy trenera w trybie jeden na jednego lub w grupie, aby jeszcze bardziej rozwinąć swoje umiejętności.

0 Udziały