11 Must-Read Running Stories z 2018 r.

W tym roku poruszyliśmy wiele tematów związanych z bieganiem - od biegania w celu utraty wagi, przez ćwiczenia rdzenia, po zapobieganie kontuzjom - a wiedza na temat kadencji i sposobów budowania silnego tyłka biegacza była tylko wisienką na torcie. W końcu bieganie dobrze robi ciału.

Oto 10 najchętniej czytanych artykułów o bieganiu w tym roku, plus bonusowy wybór redaktora, co daje 11 punktów.

1. Co się stało, gdy biegacz robił przysiady przez 30 dni z rzędu
Uwaga na spojler: przysiady poprawiają jakość Twojego biegania. Oto jak ten biegacz to zrobił.

2. Niezbędny przewodnik po bieganiu dla utraty wagi
Ten przewodnik jest wyposażony w solidne wskazówki i czterotygodniowy plan treningowy dla początkujących.

3. Naukowy dowód na to, że bieganie wydłuża życie
Nawet 5-10 minut liczy się do zwiększenia średniej długości życia, jak również spowolnienia starzenia się.

4. 5 ćwiczeń na kręgosłup dla biegaczy, które eliminują ból pleców
Wiele bieganie obejmuje robienie wszystkiego, aby uniknąć obrażeń, w tym tych pięciu ćwiczeń rdzenia, aby pomóc uniknąć bólu pleców.

5. Trening na bieżni ruchomej, który powinien wypróbować każdy biegacz
Bieżnie są świetne do treningów szybkości, a treningi szybkości pomagają minąć czas na bieżni. To rozwiązanie korzystne dla wszystkich.

6. 5-masażowy trening rdzenia dla biegaczy
Biegacze czerpią korzyści z posiadania silnego kręgosłupa, nic więc dziwnego, że dwa z naszych tegorocznych bestsellerów dotyczą właśnie wzmacniania tego kręgosłupa.

7. 9 rzeczy, o których nikt Ci nie powie na temat biegania w półmaratonie
Wyścigi na dystansie 13,1 mili to nie żart i tak bardzo jak trenujesz i przygotowujesz się, doświadczysz kilku nieoczekiwanych rzeczy - ale to może pomóc.

8. Jak biegacze mogą zrzucić te ostatnie pięć kilogramów
Bieganie w celu utraty wagi jest powszechnym celem, a zrzucenie tych nieuchwytnych pięciu funtów nie jest wyjątkiem.

9. 6 mitów na temat biegania, które należy zignorować
Rozciąganie, ukształtowanie terenu i tankowanie - mity obalone.

10. 5 typowych dolegliwości biegowych (i jak je rozwiązać)
Bycie biegaczem wiąże się z ciężką pracą nad zapobieganiem urazom i/lub radzeniem sobie z nimi (patrz numer 4). Od zespołu cieśni nadgarstka, przez zapalenie powięzi, po kolano biegacza i wiele innych, mamy dla Ciebie informacje.

11. Czy potrafisz rozpoznać swojego biegowego zwierzaka?
Czasami po prostu chcesz przeczytać zabawną, lekką historię o bieganiu - i może dowiedzieć się trochę o swojej osobowości biegowej po drodze.

0 Udziały