Wskazówki dotyczące przygotowań do maratonu od członków Harlem Run

Maraton w Nowym Jorku zbliża się szybkimi krokami, a ponad 60 członków Harlem Run uczestniczy w tym roku, 5 listopada nie może nadejść wystarczająco szybko. Usiadłem z kilkoma członkami ruchu, aby porozmawiać o ich treningu i odkryć kilka przydatnych wskazówek dotyczących maratonu dla tych, którzy rozważają podjęcie wyzwania. Jeśli będziesz w mieście na maratonie, dołącz do Harlem Run na naszej stacji dopingowej na 124th Street i Fifth Avenue!

SHAWN LANE

Doświadczenie: Biegam od nieco ponad dwóch lat i w porównaniu z tymi, których spotkałem na tej biegowej drodze, wciąż uważam się za początkującego. Do tej pory przebiegłam tylko jeden maraton, maraton NYC z 2016 roku. Oprócz tegorocznego maratonu, nie mogę się doczekać biegu w Maratonie Paryskim, który odbędzie się wiosną przyszłego roku.

Czym najbardziej ekscytujesz się przed maratonem w NYC?

Podobnie jak za pierwszym razem, gdy biegłam w maratonie w Nowym Jorku, jestem podekscytowana biegiem przez moje miasto, od dzielnicy do dzielnicy, przybijaniem piątki ludziom w tłumie. W tym roku jest to dla mnie jeszcze bardziej ekscytujące, ponieważ mój syn (urodzony w lipcu) będzie czekał na mnie na mecie razem z moją żoną.

Jak wyglądały dotychczasowe treningi?

Treningi w tym roku były ciężkie. Mój syn urodził się na początku moich treningów. Z noworodkiem, sen w zasadzie nie istnieje! Brak możliwości przespania całej nocy sprawia, że treningi są cięższe i dłuższe niż bym chciał. Najzabawniejsze jest jednak to, że bez względu na to, jak bardzo jestem zmęczona, mój syn utrzymuje mnie w motywacji. Biegam dla niego.

Treningi z Harlem Run to zdecydowanie ogromna pomoc! Daje Ci coś, na co możesz czekać każdego tygodnia. Trzymają Cię w ryzach podczas treningu i pomagają przetrwać trudne chwile. Nigdy nie musisz biegać sam, kiedy biegasz z grupą.

Jakiej rady udzieliłbyś komuś, kto chciałby pewnego dnia przebiec maraton?

Jedyna rada, jaką mogę dać komuś, kto biegnie swój pierwszy maraton, to szanować trening i dystans. Biegnijcie w swoim wyścigu i bawcie się dobrze.

RAYDIME POLANCO

Poziom doświadczenia: Początkujący/Średniozaawansowany; przebiegłem dwa maratony.

Kiedy napotkałeś na przeszkody w swoim treningu, jak je pokonałeś?
Jedną z moich największych przeszkód jest zarządzanie czasem. Kupiłem planer i tablicę do pisania kredą z moim harmonogramem, aby stale przypominać o tym, co muszę zrobić każdego dnia. Skreślanie zadań z listy kontrolnej pomaga mi zachować odpowiedzialność. Drugą sprawą jest motywacja. Znalezienie motywacji, aby wyjść tam na każdy bieg, trening siłowy, itp. było tym razem bardzo trudne. Staram się jak mogę, aby przygotować się na sukces, np. czasami kładę się do łóżka w ubraniu do biegania, kiedy mam bieg wcześnie rano, spotykam się z grupą na długie wybieganie. Często to, z czym zmagam się najbardziej, to bardzo trudne zadanie wyciszenia i zignorowania wymówek, które krążą w mojej głowie i mówią mi, że nie powinnam wychodzić z domu.

Dzięki Harlem Run, odkryłem sieć biegaczy, którzy dali mi niezwykły zasób wiedzy na temat biegania, porad, doświadczeń i wsparcia emocjonalnego, które pomogły mi stać się lepszym sportowcem i osobą.

Jakiej rady udzieliłbyś komuś, kto chciałby pewnego dnia przebiec maraton?

Ludzie zawsze pytają, czy chodzę lub czy ktokolwiek chodzi podczas maratonu. Odpowiedź brzmi: Tak! Chodziłem podczas maratonu i wiele osób chodzi podczas maratonu. Istnieje błędne przekonanie o tym, czym jest bieganie i czym powinien być długodystansowy biegacz/sportowiec. Nie musisz biec w dokładnym tempie ani wyglądać w określony sposób, aby ukończyć maraton.

Mój pierwszy bieg był super seksownym tempem wokół toru w środku zimy, w dresach i puchowym płaszczu. Musiałem biegać na zewnątrz toru, ponieważ rzeczywisty tor był zakopany pod 3 stopami twardego śniegu. Ledwo zrobiłem trzy pętle, biegnąc i idąc. Jedynym warunkiem jest to, aby zacząć. Więc do kogoś, kto jest zainteresowany bieganiem maratonu pewnego dnia, jeśli chcesz to zrobić, możesz to zrobić. Maratończycy wyglądają jak ja i ty, kimkolwiek jesteś.


READ MORE > THE MAJOR MARATHON CHEAT SHEET


VICTOR COBO, III

Doświadczenie: Jestem nowy w maratonach, ale biegam przez większość mojego życia. Maraton w Nowym Jorku będzie moim drugim maratonem.

Co Cię najbardziej ekscytuje przed maratonem w Nowym Jorku?

Jestem najbardziej podekscytowany, że dostanę drugą szansę na ten wyścig po ukończeniu go w zeszłym roku. Tym razem wykorzystam moje doświadczenie i społeczność, aby osiągnąć lepsze wyniki.

Jak wyglądały dotychczasowe treningi?

Był dobry, ale gorączkowy. Trudno jest mi poradzić sobie z moimi innymi obowiązkami, jako mąż i ojciec. Harlem Run był ogromną pomocą w podnoszeniu mojego morale i tworzeniu odpowiedzialności poprzez zachęcające rozmowy. Najbardziej zauważalne korzyści z treningu z Harlem Run to wyczuwalna miłość, łączenie się ze społecznością (z różnych środowisk) i po prostu posiadanie partnerów, którzy dołączają do Ciebie w walce - zarówno tej związanej z bieganiem, jak i osobistej.

Jakiej rady udzieliłabyś komuś, kto chciałby pewnego dnia przebiec maraton?

Pokonaj te małe głosy w głowie, które mówią Ci, że to nie jest możliwe. Zwątpienie w siebie i strach są przeszkodą w osiągnięciu sukcesu. Wszystko jest możliwe; możesz i zrobisz to.

DAWN PAPACENA

Doświadczenie: Przebiegłam dwa maratony, maraton w NYC w 2016 roku i maraton w Paryżu w 2017 roku. Mam dwa na pokładzie: Chicago 2017 i NYC 2017.

Jak wyglądał trening do tej pory?

Moi biegający przyjaciele pomagają mi, gdy trafiam na blokadę drogi. Niektóre biegi naprawdę negatywnie wpływają na moją samoocenę i sprawiają, że zastanawiam się, czy rzeczywiście mogę biegać w tych wyścigach. Moi przyjaciele nie tylko pomagają mi być odpowiedzialnym, ale także normalizują te uczucia i pomagają mi zrozumieć, że "złe biegi" są ważną częścią treningu. Harlem Run jest dla mnie bardzo motywujący!

Czego najbardziej się obawiasz przed maratonem?

Zaczęłam mieć sny o maratonach już w czerwcu (ha!). Sny zawsze mają podobne motywy: bieganie tak późno, że prawie przegapię start lub bycie na 20. mili w NYC o 22:00. Wiem, że to tylko niepokój i muszę pamiętać, żeby zaufać mojemu treningowi. Najbardziej denerwuje mnie bieg w dwóch maratonach w odstępie miesiąca. Nie wiem, jak będę się czuł po Chicago i czy moje ciało będzie w pełni zregenerowane na NYC.

Jakiej jednej rady udzieliłbyś komuś, kto chciałby kiedyś przebiec maraton?

Najlepsza rada: Wszyscy będą dawać ci rady, niektóre z nich są pomocne, niektóre pochodzą z uczuć innych ludzi rzutowanych na ciebie. Moja rada jest taka, aby znaleźć swoje plemię. Znajdź ludzi, którzy obudzą się z Tobą o 5:30 rano, aby biegać; ludzi, którzy będą czekać na Ciebie, aby ukończyć wyścig w Twoim tempie; ludzi, którzy popchną Cię, kiedy będziesz tego potrzebował i wesprą Cię, kiedy nie będziesz już mógł iść. Znajdź też plan treningowy, który sprawdzi się w Twoim życiu (MapMyRun ma świetne opcje). Och, i nie zaczynaj maratonu zbyt szybko!

0 Udziały