Twój 3 minutowy przewodnik do bardziej efektywnego fitnessu w 2017 roku

Wszystkiego najlepszego w 2017 roku! Dla tych z Was, którzy byli z nami przez cały czas, wspaniale mieć Was. Jesteś częścią społeczności, która liczy 190 milionów osób w ponad 200 krajach na całym świecie.

Jeśli jesteś nowy w Under Armour Connected Fitness, witaj! Może jesteś tutaj, aby poprawić swoją kondycję. Może chcesz udoskonalić aktywne zajęcia, które już Cię pasjonują - lub odkryć kolejną pasję. Może chcesz zrzucić kilka kilogramów i nauczyć się zdrowiej odżywiać.

Bez względu na wszystko, trafiłeś we właściwe miejsce. Zebraliśmy najlepsze treści dotyczące czterech głównych filarów dobrego samopoczucia: snu, fitnessu, aktywności i odżywiania.

Prawdopodobnie jesteś tutaj, ponieważ masz już pasję do fitnessu. Poniżej znajdziesz krótki przewodnik po tym, jak uzyskać więcej ze swoich biegów, przejażdżek i ogólnego treningu.

Bądź lepszym biegaczem

Jak zaplanować efektywny sezon wyścigowy
Nawet jeśli wziąłeś udział w milionie wyścigów, zawsze jest ich więcej do przebiegnięcia. Oto przewodnik po tym, jak podejść do nowego roku, planując harmonogram, wyznaczając osobiste cele i tworząc plan treningowy, który pomoże Ci je osiągnąć.

Pokonywanie trudnych mil
Niezależnie od dystansu - 5K, 10K, półmaraton czy pełny maraton - zawsze jest ten trudny do pokonania kilometr. Większość z nich jest w Twojej głowie. Oto arkusz, który pomoże Ci się z nimi uporać.

4 sposoby na to, jak stać się lepszym biegaczem w tym roku
Ale niezależnie od tego, jak silny i szybki jesteś, zawsze możesz być silniejszy i szybszy - fizycznie i psychicznie. Wypróbuj te cztery wskazówki, aby podnieść poziom swoich możliwości biegowych.

Dlaczego każdy biegacz powinien wykonywać ćwiczenia kształtujące formę
Chcesz poprawić swoją formę, moc, wydajność i ogólną atletyczność? Urozmaić swój trening za pomocą tych ćwiczeń. Spróbuj też dodać ćwiczenia siłowe aby stworzyć prawdziwie holistyczny plan, który pozwoli Ci stać się lepszym biegaczem.


TY NAM POWIEDZ > JAKI JEST TWÓJ CEL BIEGOWY NA 2017 ROK?


Zdobądź przewagę nad jazdą na rowerze

Jeśli raz użyjesz pedałów bez zatrzasków, już nigdy nie wrócisz.
Wydaje się proste, prawda? Ale jest to bardzo ważne. Nie tylko pomoże Ci to zaangażować się w ten sport, ale także uzyskasz lepsze korzyści fitnessowe, dzięki włączeniu większej liczby grup mięśni.

5 wskazówek dotyczących jazdy na rowerze, które poprawią twoją wspinaczkę
Marzysz o tym, by zdominować górę? Nie jest to łatwe, ale wzmocnienie się pomoże Ci to osiągnąć. Wypróbuj te wskazówki dotyczące treningu siłowego i taktycznych sztuczek, aby stać się profesjonalnym wspinaczem.

Unikaj kontuzji na rowerze dzięki tym prostym wskazówkom
Jazda na rowerze spala niesamowitą ilość kalorii. Kluczem do tego jest uniknięcie "bonk" - uczucia, gdy nie masz już nic w baku. Oto jak to zrobić.

Potęga połączonego treningu
Jazda na rowerze wymaga dużej wytrzymałości i determinacji psychicznej. Urządzenia ubieralne i dane mogą pomóc Ci wejść na wyższy poziom - czasem taki, o którym nie śniło Ci się, że jest możliwy.


CZYTAJ WIĘCEJ

> Twój 3 minutowy przewodnik po lepszym śnie w 2017 r.
> Twój 3 minutowy przewodnik po ruchu i lepszej aktywności w 2017 r.
> Twój 3-minutowy przewodnik po lepszym zdrowiu i odżywianiu w 2017 r.


Zmaksymalizuj swój trening

5 nawyków pozwalających na lepszy trening wczesnym rankiem
Rozumiemy to: Chcesz dostać ten trening z drogi z pierwszej rzeczy rano, ale trudno jest zgrać się o wschodzie słońca. Możesz odwrócić tę walkę za pomocą tych wskazówek, od jedzenia i picia do uzyskania właściwej rozgrzewki i wyboru odpowiedniego planu fitness.

3 ćwiczenia na pompki dla każdego poziomu sprawności fizycznej
Takie podstawowe, prawda? Prawda jest taka, że to proste ćwiczenie może być wyzwaniem dla każdego - jeśli robisz je dobrze. Sprawdź to trio filmów wraz z treningiem dla każdego poziomu umiejętności.

0 Udziały