Playlista wspinaczkowa na miarę Giro d'Italia

Giro d'Italia, pierwszy z trzech wielkich tourów kolarskich, rozpoczyna się w piątek, 5 maja. Znany z dramatycznych zmian temperatury, od słonecznych nadmorskich kurortów po pokryte śniegiem góry, ten wyścig ma wszystko. Nasza playlista zmienia się wraz z profilem 16. etap Giro 2016. Przygotuj się na długie podjazdy i szybkie zjazdy.

EPOKA 0: WYZNACZANIE CELÓW

Navy Seals stosują Zasadę 40% aby przekroczyć swoje mentalne limity, twierdząc, że jeśli uważasz, że jesteś na granicy swoich możliwości, wykorzystujesz tylko 40% swoich faktycznych możliwości. Kolarze odnoszą się do przekraczania tego limitu jako "palenia zapałek", kopania głęboko w celu uzyskania intensywnego wysiłku.

Dwa utwory rozgrzewkowe to szansa na ustalenie intencji i przygotowanie się na to, co przed nami. Grime'owy raper Skepta, "That's Not Me" i Valerie June "Working Woman Blues" pobudzą Twoją kadencję do nadchodzącego wyzwania.

EPOKA 1: INTERWAŁY ZJAZDOWE

W pomieszczeniach zamkniętych, pedałowanie w dół nie polega wyłącznie na kadencji. Bądź skłonny dodać opór i pedałować mocno - reprezentowane przez wzrost watów i prędkości. Weź wskazówki z utworu "Mutha***** Up" Tyga i dodaj opór, starając się utrzymać kadencję powyżej 85 obrotów na minutę. Wykorzystaj zwiększone tempo w utworach Elliphant "Only Getting Younger" i "Young Rapunzel" Azealii Banks, aby przyspieszyć (dodaj 2-3 mph), a następnie odzyskać prędkość, gdy tempo spadnie.

EPOKA 2: WZGÓRZE NUMER 1

Pierwszy podjazd wymaga zwiększonego wysiłku przez trzy piosenki. Utwór "Sealion" Feist umieszcza Cię w linii pacy, zwiększając opór wraz z tempem, aż do momentu, gdy po dwóch minutach będziesz na przedzie, aby wykonać 45-sekundowy, wzmożony wysiłek. Imagine Dragon "Radioactive" zaczyna się od 2:30 stabilnego stanu wspinaczki z kadencją między 65-80 rpm. Jak Kendrick Lamar rap zaczyna, dodać kadencji z siodła i zakończyć silny. Podczas ostatecznego pchnięcia na szczyt, powołaj się na zasadę 40% i wykorzystaj zmiany kadencji, oporu i pozycji roweru, aby dostać się na szczyt.

EPOKA 3: KADENCJA, WZNIESIENIA

Uwolnij opór i poczuj wiatr w plecy, kręcąc z prędkością ponad 80 obrotów na minutę, aby wypłukać kwas mlekowy i dostarczyć tlen do mięśni. TV on the Radio's "Wolf Like Me" profiluje dolinę - zjazd, minuta pod górę (usłyszysz zmianę rytmu) i koniec z siodła na zjeździe.

"Baptism" Crystal Castles i tabata"Work, Work" Rhianny wymagają krótkiego wysiłku, po którym następuje krótszy odpoczynek.

EPOKA 4: FINAŁOWA WSPINACZKA

Rozpocznij ostatnią wspinaczkę, "But Honestly" Foo Fighters, z ciężkim oporem i niską kadencją (65-75 rpm). Okresowo zwiększaj opór, aż do ataku na ostatnie 90 sekund z siodła. Wykorzystaj utwór "California Love" Tupaca, aby znaleźć komfort w dyskomforcie przy naprzemiennych wysiłkach, w siodle i poza nim. Poświęć minutę na złożenie hołdu (tj. odzyskanie sił) oryginalnemu bitowi "California Love" Joe Cockera.


CZYTAJ DALEJ > PLAYLISTA ROWERZYSTY INSPIROWANA LASAMI SEKWOI (I WZGÓRZAMI)


EPOKA 5: SPRINT `

Pozostając wiernym profilowi etapu 16, ostatnia piosenka to wysiłek włożony w dotarcie do mety. Ścieżkę dźwiękową stanowi eskalujący beat "When It Rain" Danny'ego Browna. Zostaw wszystko na rowerze i pedałuj do mety.

EPOKA 6: REGENERACJA

Utrzymuj kadencję powyżej 80 i schładzaj się przy utworze "Faith" George'a Michaela, podsumowując, czego dowiedziałeś się o sobie podczas tej jazdy. Utwór Thievery Corporation "All that We Perceive" pozwala sercu wrócić do normalnego poziomu. Cue myśli o słonecznych kurortów nadmorskich tutaj ...

0 Shares