Mantry stworzone dla biegaczy przez biegaczy

Niektórzy biegacze żyją i oddychają bieganiem i uwielbiają je. Większość z nas ma jednak prawdopodobnie stosunek miłości do nienawiści do biegania. Uwielbiamy to, jak czujemy się po biegu, a czasem nawet w jego trakcie, ale wszyscy możemy się zgodzić, że w pewnym momencie bieganie jest wyczerpujące i musimy być silni psychicznie, aby pokonać nasze ciało.

To właśnie tam przydają się mantry. Medytacja transcendentalna zyskała ostatnio na popularności częściowo dlatego, że jest to medytacja łatwa. Zamiast polegać na liczeniu oddechów lub uzyskać całkowicie czysty, nie-myślący mózg, skupiasz się na mantrze.

To nawet sprawia, że nasze mózgi pracują lepiej: The Norweski Uniwersytet Nauki i Technologii stwierdził, że "Medytacja to coś więcej niż tylko sposób na uspokojenie myśli i obniżenie poziomu stresu: Nasz mózg przetwarza więcej myśli i uczuć podczas medytacji niż wtedy, gdy po prostu się relaksujesz."

Kiedy powtarzasz mantrę podczas biegu, wykonujesz pewną wersję medytacji, a to tylko zwiększy moc Twojego mózgu - i pomoże Ci zmiażdżyć Twoje cele biegowe, jakiekolwiek by one nie były.

MANTRY, KTÓRYCH UŻYWAJĄ ELITARNI BIEGACZE

Rachel Schneider, zawodniczka sponsorowana przez Under Armour, profesjonalna biegaczka średniodystansowa i dziewięciokrotna amerykańska zawodniczka w biegach torowych:

Sandra Gallagher-Mohler, trenerka i szkoleniowiec w Under Armour Performance Center:

Matt Fitzgerald, trener biegania i autor:

Amanda Brooks, członkini zespołu Under Armour Women's i głos stojący za popularną stroną Run To The Finish:


CZYTAJ WIĘCEJ > NAUKA MÓWI: BIEGANIE ZWIĘKSZA MOC MÓZGU


TRZY SPOSOBY NA ZNALEZIENIE SWOJEJ MANTRY

ZACHOWAJ PROSTOTĘ

Kilka słów powtarzanych w kółko zapada w pamięć o wiele łatwiej niż zdania. Pomyśl o słowach, które odzwierciedlają to, jak chcesz się czuć podczas biegu: silny, mocny, gładki, lekki, wygodny. Następnie włącz je do swojej mantry, najlepiej ze stwierdzeniem "ja" (np. "jestem silny").

ZRÓB TO ZABAWNIE

Posiadanie mantry nie musi być "woo-woo" i wiązać się ze skandowaniem. To może być proste, a nawet trochę głupie. Mantry nie różnią się tak bardzo od tekstów piosenek, jeśli się nad tym zastanowić, więc jeśli jest jakaś konkretna piosenka, którą uwielbiasz, pomyśl o swoim ulubionym tekście, jak może się on odnosić do Twojego biegu, a następnie zacznij go powtarzać w trudnych momentach.

POŁĄCZ SWOJĄ MANTRĘ Z WIZUALIZACJĄ

Golfiści mogą stać się lepsi w golfa tylko poprzez wizualizację, że ich trening idzie dobrze, zgodnie z badaniami z 2012 roku. Dlaczego więc nie możesz zastosować tej koncepcji do biegania? Kiedy jesteś na drodze, jeśli bieganie szlakiem jest twoim celem, użyj mantry, która przywoła na myśl szlak, który masz nadzieję zmiażdżyć w następnym wyścigu. Powtarzając ją, wizualizuj sobie płynne pokonywanie technicznego terenu podczas wyścigu.

Photo Credit: @RunToTheFinish


PRZYGOTUJ SIĘ DO NASTĘPNEGO BIEGU

W związku z tym, że w tym roku, w tym roku, w tym roku, w tym roku, w tym roku, w tym roku, w tym roku,


w


tym roku, w tym roku, w tym roku, w tym roku


0 Udziały