Mała inspiracja od założyciela Harlem Run

Cześć wszystkim, tu Alison Désir, aka sproszkowane stopy. Jestem zaszczycona, że mogę być blogerką współpracującą z MapMyRun i dzielić się z Wami moją podróżą biegową - a także wskazówkami, które pomogą Wam zacząć lub utrzymać silną pozycję. Łatwo jest znaleźć powody, aby przestać trenować. Jednak jestem tu z Tobą i mam nadzieję, że pomogę Ci zmotywować się i zachęcić do dalszego dążenia do osiągnięcia swoich celów.

Być może zastanawiasz się: OK, ale kim jesteś i dlaczego miałbym cię słuchać?

Cóż, cieszę się, że o to pytasz!

Jestem sportowcem wytrzymałościowym, sponsorowanym przez Under Armour i mocno wierzę, że sport ma moc zmieniania życia. Jednak nie zawsze tak było. W rzeczywistości, gdybyś powiedział mi pięć lat temu, że zostanę sportowcem wytrzymałościowym, roześmiałbym Ci się w twarz. Widzisz, pięć lat temu cierpiałem na depresję i miałem problemy z codziennym wstawaniem z łóżka. Byłem bezrobotny i zmagałem się z pogarszającym się stanem mojego ojca, który cierpiał na demencję z ciałami Lewy'ego. Nigdy nie mógłbym sobie wyobrazić, że będę teraz biegał w maratonach i ultramaratonach, a także, że będę prowadził taki styl życia. Ale tak się stało.

W styczniu 2012 roku wpadłem na szalony pomysł zrobienia czegoś, co w tamtym czasie wydawało się niemożliwe: trenowania do maratonu. Od tamtej pory nie oglądałem się za siebie. W rzeczywistości przeszedłem od przebiegnięcia mojego pierwszego maratonu w czerwcu 2012 roku (San Diego Rock 'n' Roll Marathon) do założenia i prowadzenia ruchu biegowego znanego jako Harlem Run w listopadzie 2013 roku, do prowadzenia 252-milowej sztafety biegowej dla Planned Parenthood w styczniu 2017 roku.


"Sukces Harlem Run pozwolił mi dotknąć życia tak wielu i jest świadectwem uzdrawiającej mocy ruchu".


Harlem Run rozpoczął się jako mój sposób na dzielenie się moją pasją do biegania z moją społecznością, a rozrósł się do ruchu, który regularnie gości 200-plus członków na wieczornych biegach i specjalnych wydarzeniach. Sukces Harlem Run jest dowodem na uzdrawiającą moc ruchu i pozwolił mi dotknąć życia tak wielu osób. Moim najbardziej satysfakcjonującym wyzwaniem było poprowadzenie 252-milowej sztafety z Harlemu do Waszyngtonu i zebranie ponad 100 000 dolarów dla Planned Parenthood. Bieganie odmieniło moje życie.


CZYTAJ DALEJ > 12 EKIP I KLUBÓW BIEGOWYCH, KTÓRE MUSISZ ZNAĆ


W moich opowieściach będę pisał o mojej rodzinie biegowej, a także o ulubionych trasach, wyścigach, sprzęcie - jak kto woli. Jeśli jest coś w szczególności jesteś ciekawy, chciałbym usłyszeć to w komentarzach.

Aby rozpocząć moją pierwszą kolumnę, oto kilka wskazówek, które pomogły mi przejść przez moje przejście do tego sportu:

1. Wyznacz sobie cel. Jeśli dopiero zaczynasz, Twoim celem może być coś prostego, jak "codziennie chodzić na 30-minutowy spacer". Jeśli biegasz już od jakiegoś czasu, możesz wybrać wyścig lub nawet postawić sobie za cel zakwalifikowanie się do maratonu bostońskiego. Upewnij się, że podzielisz się swoim celem z innymi: To trzyma cię w odpowiedzialności.

2. Znajdź partnera do ćwiczeń lub grupę, z którą będziesz trenować (i niech to będzie interesujące).

3. Zmieniaj rzeczy! Wypróbuj trening, którego jeszcze nie wykonywałeś - nie musi być związany z bieganiem. Jeśli biegasz po drogach, spróbuj biegu po szlakach lub na bieżni.

4. Jeśli jesteś przyzwyczajony do biegania na bieżni, czas założyć warstwę wierzchnią i wyjść na zewnątrz.

5. Zaopatrz się w nowy sprzęt do ćwiczeń - jeśli będziesz wyglądać najlepiej, będziesz czuć się najlepiej!

6. Załóż dziennik treningowy. Użyj UA Band i MapMyRun aby rejestrować swoje treningi i MyFitnessPal aby śledzić swoje odżywianie. Zapisuj w dzienniku nie tylko to, co ćwiczyłeś, ale także jak się czułeś, co jadłeś i ile spałeś. Są to przydatne dane do analizy postępów.

7. Zapisz słowa zachęty i rozwieś je w domu. To słowa, które dodają Ci sił nawet wtedy, gdy nie chce Ci się wstać z łóżka.


PRZYGOTUJ SIĘ DO NASTĘPNEGO BIEGU

> Męska odzież do biegania
> Męskie buty do biegania
> odzież do biegania dla kobiet
> Buty do biegania dla kobiet



0 Udziały