Lista odtwarzania napędzanych kadencją i potężnych kobiet, które grają rocka


"Myślę, że [rower] zrobił więcej dla emancypacji kobiet niż cokolwiek innego na świecie. Daje on kobietom poczucie wolności i samodzielności". Susan B. Anthony


Przy odpowiedniej muzyce i energii grupy, indoor cycling tymczasowo uwalnia rowerzystę od świata zewnętrznego. Samodzielność bierze się z rozmowy między nogami a pedałami, rękami a kierownicą oraz tyłkiem a siodełkiem. Ta playlista Women Who Rock to trzyczęściowy profil kończący się kolejnymi podjazdami.

Skupiamy się na kadencji i mocy, bo nic bardziej nie pasuje do jazdy Women Who Rock.

EPOKA 0: ROZGRZEWKA

Przy 160 uderzeniach na minutę, utwór "Maria" Blondie bez trudu ustawia rowerzystę w kadencji 80 obr/min. Pozwól, by refren zachęcił do kolejnych 5-10 obrotów na minutę, a następnie zejdź w dół na drugą zwrotkę. Następnie powtórz. Utwór "Barracuda" zespołu Heart wymaga dodatkowego oporu, gdy tracisz 15 obrotów na minutę, aby wykorzystać moc drzemiącą w Twoich nogach.

EPOKA 1: KADENCJA

Utwory Valerie June "Working Woman Blues" i FATM "Spectrum" wymagają kadencyjności, ponieważ ich tempa zmieniają się i zmieniają. Wykorzystaj szybsze tempo muzyki, aby zwiększyć kadencję lub opór przed powrotem do normalnej kadencji bez przedłużonej regeneracji. W utworze "Piece of My Heart" Joplin czekają na Ciebie trzy zestawy wzgórz. Wspinaj się na wolniejsze partie w siodle (pierwsza jest 23 sekundy), zanim wyskoczysz z siodła na zjazd. Pamiętaj, by pedałować do ostatniej nuty.

"Crystals" zespołu Of Monsters and Men to 4-minutowa próba czasowa. Proszę moich kolarzy o 1,2 mili, wliczając w to odpoczynek. Zasłużony sprint czeka na nich przy piosence "You've Got Time" z motywu przewodniego "Orange is the New Black".


CZYTAJ WIĘCEJ

> A Revved-Up Playlist for Your Indoor Cycling Workout>
7 Quick Fixes for a Better Workout>
The 20 Top-Logged Songs of 2016 on MapMyRun


EPOCH 2: MOC

Wspinaczka nie oznacza ultra wolnego pedałowania. Dodaj opór, aby wygenerować kadencję pomiędzy 65-80, aby rozpocząć Arethę Franklin, "I Say a Little Prayer". Zwiększaj kadencję, w siodle lub poza nim, na każdym refrenie. Utrzymuj stałą kadencję, a następnie dodaj opór, gdy dźwięki narastają w coverze Niny Simone "SeaLion". Po krótkim odpoczynku, "Raise Your Glass" Pink'a jest idealny do interwałów - w siodle i poza nim.

EPOKA 3: WSPINACZKA

Jako instruktor, mam dwie zasady, jeśli chodzi o wspinaczkę. Po pierwsze, twoja kadencja powinna być poniżej twojej średniej, a prędkość powyżej. Po drugie, opór w siodełku powinien umożliwiać utrzymanie równowagi poza siodełkiem - nie powinieneś pedałować jak Road Runner, jeśli się wspinasz. Jagnięcina" Goreckiego to progresywna, 6-minutowa wspinaczka, z odpoczynkiem wbudowanym w początek. Nie traktuj tego jak sprintu! Zostaw to "Love is a Battlefield" Pat Benatar. Powtórzcie proces wspinaczki/sprintu w dwóch ostatnich utworach, przyspieszając na refrenie każdego z nich.

EPOKA 4: SCHŁODZENIE

Uwolnij opór i pozwól, by endorfiny zaczęły działać przy Carole King i Joan Baez. Teraz znasz już profil, załóż słuchawki i pedałuj do, z i dla wszystkich kobiet, które dają czadu - zarówno na rowerze, jak i poza nim!


PRZYGOTUJ SIĘ DO NASTĘPNEGO TRENINGU

> Odzież treningowa dla kobiet> Damskie
Capris>
Damskie

bluzy z kapturem>

Damskie


buty do biegania



0 Udziały