Jak biegać razem... bez zrywania

To zawsze brzmi jak dobry pomysł... Wspólne bieganie wydaje się bardziej oryginalne i produktywne, w przeciwieństwie do normalnych opcji randkowych, takich jak spotkanie w barze na drinka, w kawiarni na kawę lub na kolację i do kina. Niezależnie od tego, czy jest to pierwsza czy czwarta randka, czy też wiele rocznic w zaangażowanym związku, wyjście na bieganie jako para nie jest tak łatwe, jak się wydaje - ani tak romantyczne, jak przedstawia to Hollywood.

Na szczęście istnieją sposoby na bieganie z ukochaną osobą, które nie wymagają wizyt u terapeuty dla par ani nawet nie wywołują uczucia bólu. Walentynki tuż tuż, oto kilka rad i wskazówek, jeśli chcesz zaplanować romantyczny bieg.

ZRÓB: ZNAJDŹ FAJNĄ TRASĘ I NIE SPIESZ SIĘ

Jeśli Twoja ukochana osoba nie jest na tym samym poziomie zaawansowania co Ty, zaplanuj łatwy bieg - i spraw, by był przyjemny. Ten słodki szlak z wodospadem na końcu jest nieskończenie bardziej romantyczny niż Twoja normalna 10-kilometrowa pętla wokół parku biurowego.

DON'T: WYMUSZAĆ NA KIMŚ BIEGANIA

Jeśli Twoja dziewczyna lub chłopak po prostu nie znosi idei biegania - nie mówiąc już o wspólnym bieganiu - nie zmuszaj jej do tego. Zamiast tego rozważ wycieczkę pieszą. Lub, jeśli to nawet nie wchodzi w grę, pomyśl o innej zabawnej aktywności, którą możecie wykonywać razem, jak joga dla par lub stand-up paddleboarding, gdzie oboje będziecie początkującymi.


CZYTAJWIĘCEJ > 22 śluby i liczenie, dzięki temu sklepowi biegowemu


ZRÓB: ZAPLANUJ CIEKAWE WYDARZENIA WOKÓŁ BIEGU

Zwłaszcza jeśli biegasz z osobą, która nie jest biegaczem, zaplanuj rozpoczęcie od wspólnej latte w pobliskiej kawiarni przed wyruszeniem na szlaki. Wczuj się w ten dzień, nie zrywaj się z łóżka i nie wskakuj na treningi. Zaplanuj też coś miłego na koniec, czy to piknik w odległym miejscu, czy nawet masaż dla par. (Nawet najbardziej bolesne skurcze łydek można złagodzić schłodzoną butelką szampana.

DON'T: BIEGAĆ BEZ PRZYGOTOWANIA

Zwłaszcza jeśli biegasz z początkującym, wykorzystaj swój wewnętrzny zapał i zabierz ze sobą wodę i dodatkowy żel lub przekąskę. Głodna randka nigdy nie jest dobra - zwłaszcza, gdy jesteś trzy mile od najbliższego sklepu. Paczka migdałów z przekąskami może pomóc w powrocie do łask partnera po tym, jak zejdzie z trasy na trudnym odcinku. Zwracaj też uwagę na prognozę pogody. Innym szybkim sposobem na popsucie nastroju jest pojawienie się wiatru podczas biegu lub nagła ulewa. (Uwaga: absolutnie najgorszą rzeczą, jaką możesz zrobić, jest spakowanie własnej kurtki, założenie jej, a następnie zastanawianie się na głos, dlaczego Twój partner nie pofatygował się, by zabrać swoją).

RÓB: ZWRACAJ UWAGĘ NA POTRZEBY SWOJEJ DRUGIEJ OSOBY

Jeśli Twój partner zaczyna zostawać w tyle na technicznych odcinkach lub na podbiegach, zwolnij tempo do marszu, a jeśli naprawdę chcesz zachować spokój - chuchaj i dmuchaj obok niego, nawet jeśli musisz to udawać, na znak solidarności. Bieganie jest trudne: Pamiętaj, jak brutalne było twoje pierwsze kilka mil jako początkujący? Teraz wyobraź sobie, że biegasz i próbujesz zaimponować komuś, kogo kochasz. Tak, to jest trudne!

DON'T: BAĆ SIĘ SKRÓCENIA BIEGU LUB UKOŃCZENIA GO W MARSZU

Nie ma żadnego wstydu w kończeniu biegu przez wędrówkę drogą z lasu lub biorąc skrót z powrotem do miasta. W rzeczywistości, to prawdopodobnie mądry, aby zaplanować na długi spacer cooldown niezależnie od tego, więc masz więcej czasu, aby porozmawiać i cieszyć się fakt, że po prostu miał świetny bieg razem.

0 Udziały