Elitarni biegacze dzielą się swoimi najlepszymi (i najgorszymi) postanowieniami

Nawet elitarni biegacze zmagają się z problemem znalezienia idealnej równowagi między celem, który promuje zdrowe zachowania i pobudza ich bieganie, a niemożliwym do osiągnięcia celem, który pozostawia ich w dołku, gdy sezon się przedłuża. Poprosiliśmy kilku profesjonalistów o podzielenie się swoimi najbardziej i najmniej udanymi uchwałami podjętymi na przestrzeni lat, mając nadzieję, że wykorzystamy niektóre z ich wzlotów i upadków, aby pomóc Ci stworzyć właściwą rezolucję dla Twojego biegania w 2019 roku.

"Mam tendencję do chęci zrobienia wszystkiego, co w mojej mocy, aby być lepszym sportowcem przez cały czas, ale czasami oznacza to po prostu pozwolenie twojemu ciału na odpoczynek".
- Sarah Cotton

Dlaczego to jest świetne: Dla sportowca, takiego jak Cotton, który poradził sobie z ciężkim sezonem naznaczonym kontuzjami, odpoczynek i regeneracja stają się jeszcze ważniejsze. Nawet dla biegacza bez kontuzji wystarczająca regeneracja po ciężkim wysiłku lub między długimi seriami biegów może być wyzwaniem. Kuszące jest zrobienie nieco dłuższego lub trudniejszego biegu regeneracyjnego lub pominięcie dnia odpoczynku, ale te dni wolne to czas, kiedy organizm ma szansę się wzmocnić.

"Nauczyłem się, że nigdy nie jest dobrze - przynajmniej dla mnie - aby rzeczy były tak czarno-białe".
- Bawełna

Co zrobić zamiast tego: "Chodzi o równowagę, a czasami, gdy mówisz sobie, że nie możesz czegoś mieć, nigdy, to tylko powoduje stres i niepokój", mówi Cotton. Teraz nie robi postanowień, które wycinają wszystko, nauczyła się przyjmować umiar w jedzeniu - i odkryła, że zrównoważone podejście jest ostatecznie najzdrowsze.

Dlaczego to jest świetne: Ładne i proste - ta uchwała jest bardziej motywacyjne oświadczenie niż rzeczywisty plan, ale to wszystko, czego potrzebujesz, aby skłonić dobry podejmowania decyzji.

Co robić zamiast tego: Zapytaj, czy twoje postanowienia są ze sobą zgodne. Dla Reeda kupno motocykla może odciąć czas poświęcony na pracę nad tym, by stać się szybszym i przebiec więcej kilometrów niż w zeszłym roku. Łatwo jest przypadkowo wyznaczyć sobie konkurencyjne cele: Na przykład restrykcyjna dieta w połączeniu z postanowieniem zwiększenia liczby godzin treningowych może sprawić, że będziesz czuł się niedożywiony i zbyt zestresowany. Pragnienie osiągnięcia PR w biegu na 5K, ale także przebiegnięcia w tym roku wyścigu na 50K stawia przeciwko sobie trening szybkości i dystansu.

"Moje najlepsze postanowienie noworoczne jest dość proste. Wydaje się, że dla elitarnego biegacza byłoby to bezmózgiem, ale mam tendencję do nadmiernego skupiania się na moich projektach roboczych, a ja dość łatwo się zakopuję, więc muszę podjąć wysiłek, aby umieścić mój trening w moim kalendarzu, a zwłaszcza podjąć wysiłek w dni odpoczynku, aby wyjść, nawet jeśli jest to tylko wyjście na spacer z moimi dziećmi."
- Brian Tolbert

Dlaczego to jest świetne: Nie jest to coś tak konkretnego, jak plan biegowy na cały rok, ale też nie nastawia go na porażkę. To proste postanowienie, aby wyjść na zewnątrz, ustawia go na łatwe zwycięstwo w postanowieniu, które prawdopodobnie skłoni go do zdrowszych zachowań. Tolbert's resolution wciąż popycha go do poruszania się każdego dnia.

0 Udziały