8 sposobów na motywację, dzięki którym będziesz mógł biegać przez całe wakacje

Wyjście na zewnątrz na bieg, kiedy reszta rodziny jest przytulna w środku, kibicując drużynie domowej podczas jedzenia chipsów, jest trudne. Podobnie jest z dotarciem na imprezę w biurze trochę za późno, bo miałeś popołudniowe przerwy. Ale kiedy przejdziesz przez sezon wakacyjny, czując się lepiej niż kiedykolwiek, a Twoje postanowienia będą już w pełni realizowane, będziesz zadowolony, że byłeś wystarczająco zdyscyplinowany, aby utrzymać trening pomimo każdej pokusy.

Twoja ciężka praca się opłaci, więc skorzystaj z tych ośmiu wskazówek, które pomogą Ci trzymać się biegania przez całe wakacje.

1. ZNAJDŹ CEL ZWIĄZANY Z PORĄ ROKU

Czy to już sezon na bieganie? Uczyń swoją motywację świąteczną, stawiając sobie osobisty cel, na przykład bieganie przez wszystkie 12 dni Świąt Bożego Narodzenia (możesz jednak zapomnieć o gołębiach, kuropatwach i gruszach) - lub kup kalendarz adwentowy i postaw sobie za cel codzienne bieganie przed otwarciem drzwiczek każdego dnia. Potrzebujesz czegoś bardziej konkurencyjnego? Zapisz się na wakacyjne 5K lub 10K, aby nie być tak skłonnym do pominięcia dnia treningu lub powiedzenia "tak" dodatkowemu koktajlowi na imprezie świątecznej.

2. ZMIANA

Zamiast trzymać się tej samej rutyny, rób dłuższe lub krótsze biegi. Jeśli masz świąteczne spotkania lub zimowy marazm niszczy Twoją chęć do długiego biegu, zamień go na kilka sprintów z górki. (Albo, jeśli potrzebujesz przerwy od biegania, wykorzystaj ten czas na treningi przekrojowe i spróbuj zajęć na siłowni, żeby Twoja kondycja nie ucierpiała).

3. ZACIĄGNIJ PRZYJACIELA

Gdy odwiedzasz przyjaciół i rodzinę, w każdym mieście znajdź nowego kolegę do biegania, który dotrzyma Ci towarzystwa. Jeśli dużo podróżujesz, zorganizuj z przyjaciółmi konkurs na to, kto przebiegnie najwięcej kilometrów od teraz do Nowego Roku. Utrzymanie konkurencji z przyjaciółmi - może z dodatkowym prezentem lub dwoma na linii jako zachęta - pomoże Ci wyrzucić Cię za drzwi w te ponure dni.

4. ZRÓB WCZESNE ZAKUPY ŚWIĄTECZNE

Spraw sobie wczesny prezent świąteczny w tym sezonie - np. nową parę rajstopy, buty do biegania lub rękawiczki. Ale nie czekaj, aby ich użyć. Nowy sprzęt do biegania przypomni Ci o tym, żebyś dalej biegał, a przynajmniej sprawi, że poczujesz się winny, jeśli tego nie zrobisz.


CZYTAJ DALEJ > JAK ZAWODOWI BIEGACZE RADZĄ SOBIE Z WAKACJAMI


5. LICZ KALORIE

Nie jest to rozwiązanie dla każdego, ale niektórzy ludzie mogą skorzystać z liczenia kalorii, zwłaszcza w okresie wakacyjnym. Widząc czarno na białym, ile zjadłeś na przyjęciu z ciasteczkami u cioci Lindy, najprawdopodobniej rzucisz się do ucieczki. Podobnie, codzienne ważenie się lub fotografowanie każdego kawałka jedzenia może sprawić, że będziesz uczciwy i zmotywowany.

6. ZRÓB PLAN

Zamiast podchodzić do następnych kilku tygodni z leseferystycznym założeniem, że będziesz biegać, kiedy będziesz mieć czas, zrób plan treningowy. Nawet jeśli odbiegniesz trochę od swojego planu w okresie od teraz do Nowego Roku, prawdopodobnie będziesz ćwiczyć więcej z rzeczywistym, pisemnym planem w porównaniu z bardziej swobodnym podejściem.

7. ZRÓB SOBIE PRZERWĘ

Jeśli nie podoba Ci się pomysł biegania w danym dniu, nie czuj się zobowiązany. Zaplanuj raczej dni wolne od pracy wokół podróży i imprez świątecznych, a zamiast tego zaplanuj długie wybiegania na dni przed lub po nich.

8. WCZEŚNIE PISZ SWOJE POSTANOWIENIA

Zastanów się, jakie chcesz mieć postanowienia noworoczne. Jeśli dotyczą one biegania więcej lub jakiś inny cel fitness, mając ten cel w umyśle, jak udać się do wakacji może ułatwić utrzymanie się na torze tak jesteś zaczynając rok do przodu gry - nie z 10 dodatkowych funtów i znacznie niższe poziomy fitness.


PRZYGOTUJ SIĘ DO NASTĘPNEGO BIEGU:

> Męska odzież do biegania>
Męskie buty
do biegania>

Damska

odzież do biegania> Damskie


buty


do biegania.


0 Udziały