5 zajęć fitness, które dorównują bieganiu

W 2016 r, Running USA podało. że prawie 17 milionów ludzi przekroczyło linię mety wyścigu drogowego. Bieganie jest jednym z najbardziej popularnych sportów, ponieważ prawie każdy może to robić; potrzebujesz tylko pary butów i jesteś wyłączony. Nie potrzebujesz wymyślnego sprzętu ani planów treningowych, a jeśli chcesz zacząć biegać, możesz po prostu zacząć od kilku minut biegu i kilku minut marszu, aby organizm mógł się przystosować. Każdy biegacz - w tym maratończycy - był początkujący, a nowoczesna technologia, z aplikacjami takimi jak MapMyRunułatwia nawiązywanie kontaktów z innymi biegaczami w celu uzyskania porad i znalezienia tras treningowych w Twojej okolicy.

Jak w przypadku każdego sportu, istnieje jednak możliwość odniesienia obrażeń. W jednym z przeglądów statystycznych podano że ogólny wskaźnik urazów związanych z bieganiem waha się w granicach 37-56% rocznie. Istnieją środki zapobiegające urazom, które można podjąć, w tym priorytetowe traktowanie odpowiedniego odpoczynku i regeneracji, ale innym ważnym krokiem w unikaniu urazów i wzmacnianiu się jako biegacz jest trening krzyżowy.

Jeśli chodzi o wszechstronny system treningowy, wielu biegaczy często zaniedbuje trening przekrojowy. Choć może się wydawać, że trudno go zmieścić w napiętym grafiku wypełnionym pracą, rodziną i wymaganym kilometrażem, przy odrobinie kreatywności możesz dodać kilka sesji treningu crossowego w każdym tygodniu.

Zajęcia fitness są świetną alternatywą dla samodzielnego chodzenia na siłownię i wymyślania rutyny na bieżąco. Nie tylko uzyskasz efektywny trening w godzinę, ale będziesz mieć dostęp do trenera, który pomoże Ci w utrzymaniu formy - aby uniknąć kontuzji - i nie ma presji, aby tworzyć nowe procedury, aby utrzymać zyski fitness.

Unikalne zajęcia fitness pojawiają się w całym kraju, a my zebraliśmy pięć, które wszyscy biegacze powinni wypróbować przynajmniej raz.

1. AQUA CYCLING

Dla biegaczy zajęcia z jazdy na rowerze są zawsze lepsze niż zajęcia z kręcenia. Nie jesteś pewien, na czym polega różnica? Zajęcia z jazdy na rowerze naśladują jazdę na rowerze szosowym z interwałami, wzniesieniami, spadkami i innymi czynnościami wykorzystującymi opór, podczas gdy zajęcia z kręcenia - które są, oczywiście, wściekłe - koncentrują się na prędkości przerywanej tanecznymi ruchami wykonywanymi w gorącym pomieszczeniu (z ostatnich raportów urazów spowodowanych przez klasy eskalacji). Jeśli próbowałeś już jazdy na rowerze i chcesz trochę więcej wyzwań, aqua cycling może być właśnie tym, czego szukasz. Podobnie jak aqua jogging, aqua cycling odbywa się na rowerach stacjonarnych w wodzie. Woda sprawia, że aktywność jest łatwiejsza dla Twoich stawów i dodaje oporu, aby zapewnić Ci jeszcze cięższy trening.

Gdzie można spróbować: Zajęcia zaczęły wyskakiwać w Nowym Jorku (w studiach takich jak np. AQUA) i Los Angeles (w studiach takich jak Aqua Cycling), a nawet w niektórych kurortach (np. Grand Palladium Vallarta Resort & Spa), które oferują zajęcia dla gości.


CZYTAJ DALEJ > 3 TRENINGI NA ROWERZE W 30 MINUT LUB MNIEJ


2. TRX CLASSES

Na pierwszy rzut oka, TRX może wydawać się onieśmielający, dlatego zajęcia są świetnym sposobem na zapoznanie się z tym treningiem. Jest to rodzaj treningu w podwieszeniu, w którym używasz taśm i podpór, aby wykonać trening całego ciała. Być może widziałeś już niektóre z tych urządzeń na siłowni, ale na zajęciach będziesz prowadzony przez trenera i będziesz miał pełny dostęp do sprzętu, którego prawdopodobnie nie masz w domu. TRX jest świetny do poprawy siły i równowagi, czyli tego, czego biegacze potrzebują pod dostatkiem.

Gdzie spróbować: Wiele studiów pilates i barre zaczęło oferować zajęcia TRX. Jeśli chcesz znaleźć zajęcia w pobliżu siebie, najłatwiejszym sposobem jest udanie się na stronę internetową TRX Training website gdzie znajduje się katalog zajęć dla całego kraju.

3. SURF FITNESS

Kolejną klasą, która świetnie nadaje się do budowania siły rdzenia i równowagi są zajęcia surf fitness. Jeśli kiedykolwiek chciałeś nauczyć się surfować, ale nie miałeś na to szansy - zwłaszcza z powodu braku oceanu - możesz uzyskać podobne doświadczenie na lądzie. Zajęcia surf fitness wykorzystują specjalne deski, na których można się "ślizgać", aby zapewnić sobie dodatkowy trening stabilności. Ćwiczenia są podobne do surfingu i polegają na wiosłowaniu i podskakiwaniu na desce, a niektóre zajęcia wykorzystują również ciężarki ręczne podczas treningu.

Gdzie można spróbować: Studia zaczęły wyskakiwać w całym kraju, a jedne z najpopularniejszych to City Surf Fitness w Austin, Texas, i SURFSET Fitness, which ma wiele lokalizacji w całym kraju (i pojawiła się w "Shark Tank").

4. ZAJĘCIA Z ROZCIĄGANIA

Jeśli jesteś jednym z tych biegaczy, którzy często zaniedbują rozciąganie po treningu, klasa rozciągania może być dla Ciebie. Te, oczywiście, są inne niż joga i po prostu obejmują sesje rozciągania prowadzone przez trenera, aby utrzymać gibkość i upewnić się, że skupisz się przez jakiś czas konkretnie na praktyce odzyskiwania. Niektóre zajęcia wykorzystują również takie narzędzia, jak wałki z pianki, które pomagają dotrzeć do mięśni głębokich, co stanowi jeszcze większą zachętę dla biegaczy do uczestnictwa w zajęciach.

Gdzie warto spróbować: Jeśli chodzi o zajęcia rozciągające, sprawdź lokalną siłownię lub studio jogi, aby zobaczyć, czy mają swoją ofertę. Niektóre zajęcia mogą trwać tylko 15 minut, więc są świetną opcją, by wpaść na nie po zajęciach kolarskich lub intensywnym treningu siłowym.

5. ZAJĘCIA NA BIEŻNI

Jeśli jesteś jednym z tych biegaczy, którzy odnoszą się do bieżni jako "dreadmill", te zajęcia na pewno zmieni zdanie. W tych studiach nie ma mozolnego pokonywania kilometrów, zamiast tego bieżnia staje się doświadczeniem społecznym. Biegacze są prowadzeni przez trenera przez ćwiczenia interwałowe na bieżni - często przy akompaniamencie muzyki, która nadaje odpowiedni ton w tle - i przekonają się, że każdy trening ma inny cel. Dzięki pochyłościom i innym nachyleniom, biegacze, którzy zwykle trzymają się płaskich dróg, mogą wykonać bardzo potrzebną pracę na wzniesieniach. Gdy zajęcia dobiegną końca, będziesz zaskoczony, jak szybko minęły kilometry i czas.

Gdzie można spróbować: Nie każde miasto ma jeszcze studia bieżni, jednak jeśli jesteś w Nowym Jorku, Mile High Run Club jest podobno jednym z najlepszych. Siłownia gigant Equinox - z lokalizacjami w całych Stanach Zjednoczonych - zaczął również oferować zajęcia na bieżni w niektórych swoich lokalizacjach, więc sprawdź najbliższą siłownię.


PRZYGOTUJ SIĘ DO NASTĘPNEGO TRENINGU

> Męskie topy treningowe>
Męskie spodnie
treningowe>

Damskie topy trening

owe> Damskie


spodnie


treningowe


0 Shares