5 wskazówek, jak maksymalnie wykorzystać MapMyRide na rowerze

MapMyRide to potężne narzędzie, które doda energii Twojemu treningowi. W aplikacji dostępnych jest wiele funkcji, które możesz wykorzystać, aby zaoszczędzić czas, zachować bezpieczeństwo, znaleźć najlepsze trasy, zmaksymalizować każdy trening i uzyskać wgląd w swoją kondycję. Oto pięć sposobów, w jakie aplikacja MapMyRide może pomóc w Twoim treningu.

Trenuj mądrzej: Przenieś swój trening na wyższy poziom dzięki pomiarowi tętna. Użyj aplikacji MapMyRun + UA Heart Rate, aby uzyskać informacje o intensywności treningu w czasie rzeczywistym. Śledź tętno i strefy treningowe, aby zoptymalizować wydajność.

1. Zaplanuj swoje trasy

Wiele lat temu zostałem wprowadzony do MapMyRide jako sposób na, no cóż, dosłownie mapować. moja. jazda. To był ogromny impuls do mojego treningu i nigdy nie oglądałem się za siebie. Główną korzyścią było to, że uratowało mnie to przed koniecznością pisania map tras i nie musiałem już zgadywać najlepszych dróg na mapie. Dzięki MMR widzę, którymi drogami jeżdżą inni użytkownicy, a nawet mogę zoptymalizować swoją jazdę pod kątem wysokości - czego nie potrafi papierowa mapa. Niezależnie od tego, czy wydrukujesz mapę i wskazówki, wyślesz plik .GPX lub .TCX na urządzenie treningowe, czy też użyjesz smartfona do nawigacji, jest to niesamowity sposób na odkrywanie nowych miejsc, jazdę najlepszą trasą dla codziennych celów treningowych i w końcu skupienie uwagi na jeździe.

2. Zachowaj bezpieczeństwo podczas samotnej jazdy

Oprócz planowania trasy, wersja premium MVP aplikacji MapMyRide oferuje śledzenie na żywo. Dzięki tej funkcji możesz udostępniać swój bieg lub przejażdżkę bliskim w czasie rzeczywistym, aby zapewnić sobie bezpieczeństwo na trasie - lub dać im znać, kiedy prawdopodobnie wrócisz do domu na kolację.

3. Pociąg na najlepszych trasach w nowym mieście

Jako osoba często podróżująca, spędzam godziny, a nawet dni, orientując się w nowym miejscu treningowym. Choć eksploracja jest ważnym powodem, dla którego lubię jeździć na rowerze, podczas podróży mam ograniczoną ilość czasu na zwiedzanie bez przerywania treningu. Możliwość dotarcia prosto do dobrych tras i uniknięcia ruchliwych dróg to ogromna zaleta. Ostatnio użyłem MapMyRide podczas samotnej wycieczki do Sedony w Arizonie, mekki rowerów górskich. Korzystałem z tras, które inni użytkownicy MapMyRide zamieścili po prostu wyszukując "Sedona" i wybierając odległość oraz opis, który wyglądał atrakcyjnie. To była pestka, a ja byłem w stanie zrobić trzy długie przejażdżki na wielu najlepszych szlakach w okolicy.

4. Zmaksymalizuj swoje przejażdżki

Aby poprawić swoją kondycję na rowerze, ważne jest, aby zmienić swoje przejażdżki, czyniąc je dłuższymi lub bardziej intensywnymi. Aplikacja MapMyRide poda Ci słyszalne podziały, abyś mógł śledzić, czy naciskasz wystarczająco mocno. Przed jazdą skorzystaj z aplikacji, aby zaprojektować wymagającą pętlę. Ostatnio użyłem MapMyRide, aby pomóc klientowi dowiedzieć się, jak znaleźć ponad 3000 stóp wzniesień w jego płaskim mieście, gdy przygotowywał się do wyścigu na rowerze górskim z pagórkami. Udało nam się znaleźć skategoryzowane podjazdy i połączyć je w jedną, zabawną i wymagającą pętlę. Uzyskanie wystarczającego przyrostu wysokości może być trudne w niektórych obszarach, więc planowanie trasy, aby sprawdzić, czy jest kilka powtórzeń wzgórza, aby zwiększyć ilość wspinaczki i trudności, zanim wyjdziesz za drzwi, to wielka wygrana.

5. Śledź swój trening

Jeśli nie jesteś osobą kierującą się danymi, być może nie musisz mieć komputera rowerowego na kierownicy. Ale nadal możesz chcieć mieć swoje trasy i dane pomiarowe, takie jak tętno, w tylnej kieszeni. MapMyRide to jedna z niewielu aplikacji, która łatwo łączy się z wieloma zewnętrznymi urządzeniami do pomiaru kadencji i tętna. Agregowanie tych danych w czasie pomaga dostrzec trendy w kondycji - i uniknąć plateau lub zmęczenia spowodowanego nadmiarowością lub brakiem równowagi między naprawdę ciężkimi i naprawdę łatwymi jazdami. Przeglądanie danych z wyścigów lub dużych tras może również pomóc Ci dopasować treningi tak, by przygotować się do następnego. Jeśli wiesz, że w Twoim wyścigu na rowerze górskim jest 20 jednominutowych wysiłków powyżej progu, możesz zaprojektować trening, który będzie naśladował to zapotrzebowanie, wykorzystując lokalne wzniesienie lub pętlę.

Sprawdź MapMyRide na swoim komputerze, na Android oraz w iTunes App Store



WIĘCEJ, ABYŚ MÓGŁ SIĘ RUSZAĆ

> Wiele korzyści z treningu z planem>
3 Powody Working Out w nocy może sprawić, że lepiej sportowca>
Get Your Heart Going z tym 5 Minute Full Body Workout


0 Udziały