5 wskazówek dotyczących biegania w innym kraju

Jest tak wiele magicznych rzeczy w odkrywaniu obcego kraju: Próbowanie nowych potraw, sprawdzanie wszystkich historycznych dobroci i, oczywiście, znalezienie czasu, aby się spocić w nowym otoczeniu. Wspaniałą rzeczą w sznurowaniu i pokonywaniu kilometrów jest to, że można to zrobić w dowolnym miejscu i czasie. Wszystko, czego potrzebujesz, to motywacja do założenia trampek i wyruszenia w drogę.

Istnieje jednak kilka strategii, które należy wziąć pod uwagę, aby zapewnić, że Twoje mile w podróży są bezpieczne - i przyjemne.

1

ZAPLANUJ TRASĘ

Ostatnią rzeczą, jaką chcesz zrobić, jest zgubienie się, gdy nie znasz otoczenia - bez względu na to, jak jest piękne. Zanim wybierzesz się na bieg, wejdź na MapMyRun, aby sprawdzić inne popularne trasy w przedziale odległości, w którym czujesz się komfortowo. W ten sposób będziesz wiedział, w co się pakujesz, zanim zabraknie Ci tchu.

Przyznaję, to całkowicie normalne (i nieco oczekiwane), że albo: a) zgubisz się, albo b) rozproszą Cię widoki. W takim przypadku upewnij się, że masz jakiś plan, jak wrócić na właściwe tory. Pobierz mapę zanim wyruszysz, abyś miał punkt odniesienia, który pozwoli Ci wrócić do miejsca, w którym zacząłeś.

2

ZACHOWAJ SPOKÓJ W CIĄGU DNIA

Podczas gdy mile o zachodzie słońca brzmią romantycznie i zabawnie w teorii, ciemność dodaje kolejny element trudności do odkrywania zupełnie nowego miejsca. Przynajmniej przez kilka pierwszych dni ogranicz swoje biegi do godzin dziennych. Dotyczy to również obu końców dnia. Masz ochotę na poranne bieganie? Wstrzymaj się z nimi do wschodu słońca, a na pewno wyjdziesz na tym lepiej. Jeśli nie masz czasu na czekanie (turystyka może być wymagająca), zrób sobie przysługę i zdecyduj się na bieganie w domu - przynajmniej przez cały dzień. Kilka kilometrów na bieżni cię nie zabije, obiecujemy.

3

WIESZ, GDZIE ZNALEŹĆ WODĘ PITNĄ

Nawet jeśli jest środek zimy, chcesz mieć jakąś strategię nawadniania, jeśli będziesz na zewnątrz przez więcej niż 60 minut. Czy w mieście są fontanny z wodą, a jeśli tak, to czy są one włączone? Jeśli nie, zwróć uwagę na to, gdzie są lokalne sklepy i zabierz ze sobą trochę gotówki - na wypadek, gdybyś musiał wydać trochę wody. Może się to przydać również w przypadku, gdy będziesz musiał wskoczyć do taksówki.

4

POPROŚ O RADĘ MIEJSCOWYCH

Jeśli ktoś wie coś lub dwa o najlepszych miejscach do biegania w nieznanym miejscu, to są to mieszkańcy. Nie lubisz prowadzić pogawędki z właścicielem bodegi lub napotykasz na barierę językową? Jeśli tak, hotelowi konsjerże zawsze chętnie udzielą Ci informacji o najlepszych miejscach do biegania. Wskazówka dla podróżnych: Możesz nawet wejść do hotelu i zapytać konsjerża, jeśli nie zamierzasz się tam zatrzymać. Pamiętaj tylko, żeby się uśmiechnąć i podziękować za pomoc.

5

PAMIĘTAJ: POWRÓT DO ZDROWIA NIE ZNA KODU POCZTOWEGO

Kiedy jesteś w podróży, noszenie butów do biegania wydaje się być uciążliwe, ale będziesz chciał mieć kilka znajomych narzędzi do regeneracji. Jeśli zamierzasz pokonać dużo kilometrów podczas podróży, zabierz ze sobą takie rzeczy jak kompaktowy wałek piankowy lub The Stick, krem regenerujący mięśnie i piłkę do lacrosse. Podobnie jak w przypadku planowania wycieczek do muzeów i lokalnych barów, nie skąpić na dając swoje ciało trochę TLC, aby utrzymać się z porannych mil i wymagających dni eksploracji.

0 Udziały