4 śniadania elitarnych biegaczy na dzień wyścigu

Jeśli chodzi o odżywianie w dniu wyścigu, wszyscy słyszeliśmy stare porzekadło, że nigdy nie należy próbować czegoś nowego w przeddzień (lub w nocy, jeśli o to chodzi). Jeśli wciąż nie znalazłeś idealnego paliwa, które poniesie Cię na linię startu i dalej, czterech profesjonalnych biegaczy dzieli się swoimi ulubionymi śniadaniami (i tym, jak eksperymentowali, by w końcu znaleźć to właściwe dla siebie).

Biegacz: Frezer LegesseProfesjonalny miler. Półfinalista Igrzysk Olimpijskich 2016 ma za sobą nowy rekord trasy ustanowiony na Third Annual Power Mile Road Race - Mistrzostwach RRCA Louisiana State 1 Mile - gdzie zwyciężył w czasie 04:17.70. Kiedy nie trenuje, jest głównym trenerem biegów przełajowych w Mt. Saint Mary Catholic High School w Oklahoma City, Oklahoma.

Dzień wyścigu Śniadanie: Zwykle na trzy godziny przed rozpoczęciem rozgrzewki jem miskę płatków owsianych z bananem i jogurtem greckim.

O eksperymentowaniu: Zajęło mi kilka wyścigów, aby naprawdę dowiedzieć się, co dobrze działało z moim żołądkiem i pozwoliło mi wydobyć z siebie to, co najlepsze.

Biegaczka: Alison Désir - założycielka Harlem Run, ekipy biegowej łączącej społeczność biegaczy w Nowym Jorku - wykorzystuje swoje bieganie jako formę aktywizmu i pomogła zorganizować #Run4AllWomen, w ramach którego przebiegła 240 mil z Nowego Jorku do Waszyngtonu, a następnie zebrała ponad 100 tys. dolarów na rzecz Planned Parenthood.

Dzień wyścigu Śniadanie: Mam masło orzechowe na bezglutenowym chlebie, kawałek awokado i kawę (czarną z dwoma kostkami cukru).

O eksperymentowaniu: Poza moją alergią pokarmową, mój żołądek jest dość łatwy! Odkryłem, że wiele rzeczy mi służy i pomaga na tremę przed wyścigiem; nie przejmuję się tym, co dokładnie jem, tylko tym, że jem wystarczająco dużo.

Biegacz: Rachel Schneiderzawodowa biegaczka średniodystansowa i dziewięciokrotna All-American w torach. W 2015 roku zajęła trzecie miejsce na USA Indoor Track & Field Championships i piąte na USA Outdoor Track & Field Championships, oba w mili.

Dzień wyścigu "Śniadanie: Moje go-to śniadanie w dniu wyścigu to dwa jajka, płatki owsiane, kawa i woda (zwykle z kilkoma elektrolitami). Staram się to jeść około 4-5 godzin przed wyścigiem, a następnie jem batonik odżywczy i piję kawę około dwóch godzin przed wyścigiem.

O eksperymentowaniu: Zajęło mi trochę czasu, aby znaleźć coś, co dobrze działa na mój żołądek. Przez większość college'u jadłem naleśniki i batony proteinowe przed wyścigami, ale kiedy zacząłem uczyć się więcej o odżywianiu i eksperymentować z jedzeniem, w końcu osiadłem na jajkach i płatkach owsianych przed wyścigiem. Każdy jest inny, ale myślę, że celem powinno być skupienie się na znalezieniu prostych pokarmów, które są łatwe dla żołądka i zapewniają dobre odżywianie/energię na wyścig.


CZYTAJ WIĘCEJ > CO KOLARSCY ZAWODOWCY JEDZĄ NA ŚNIADANIE


Biegacz: Amanda Brooks (Amanda Brooks)Maratonka i blogerka. Przeszczepiona z Denver, przeniosła się do Kolorado, aby oddać się swojej miłości do natury i aktywnego stylu życia. Jest również głosem stojącym za popularną stroną internetową Run To The Finish i pojawiała się w wielu krajowych czasopismach.

Dzień wyścigu Śniadanie: Uwielbiam tortillę z masłem migdałowym i bananem. Mogę ją zabrać ze sobą na linię startu, aby mieć trochę paliwa, które nie jest zbyt ciężkie.

O eksperymentowaniu: Zawsze mam wrażenie, że bardziej chodzi o posiłki w dniach poprzedzających wyścig, niż o sam wyścig rano. Znalezienie mojego posiłku na noc przed biegiem zajęło mi kilka maratonów; nauczyłem się pomijać ciężką kolację z makaronem i słuchać swojego ciała, jedząc lżejszy posiłek.


PRZYGOTUJ SIĘ DO NASTĘPNEGO BIEGU

> Męski sprzęt do biegania>
Męskie buty
do biegania>

Damski sprzęt

do biegania> Damskie


buty


do biegania


0 Udziały